Tack för idag!



På tåget i morgonsolen imorrse

Idag har det varit en sån där lång, givande, härlig  dag igen.
Dagen började med att jag vaknade upp i Eskilstuna, hann pussa o krama alla där hemma innan jag åkte till Stockholm igen. Väl framme så hann jag med en vända hem innan föreläsning. Sen efter föreläsningen, hem en vända igen, och så iväg o träna! Där blev jag kvar i ca 1,5 timme sen hem igen, plugga lite tills jag blev rastlös och gissa vart det bar av då? Jo, gymmet igen.. Nu är jag hemma och tänker förbi hemma tills det åtmonstone är morgon. Nu är det en rätt nöjd o glad tjej som går o lägger sig, fick en fin avslutning på kvällen då jag fick reda på att jag fick C på förra tentan! :)
Hoppas ni haft en givande dag, puss!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du va himla vacker du, vart köpte du ögonen? :)

2012-02-08 @ 09:41:27
Postat av: L

fan va söööt, jätte fin tjej!

2012-04-22 @ 19:48:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0