Vårtecken




Gissa om jag blev glad när jag såg dessa fina för ett par dagar sedan en liten bit från mitt hem!
Har alltid önskat att få se sådana vårtecken lagom till min födelsedag (2:a mars) från den tid jag bodde i norrland (där jag växte upp o bodde i 9 år i en liten by utanför sveg i härjedalen om någon vet vart det ligger)  så trodde jag alltid att det skulle vara vår "där nere" men sen när jag väl kom ner hit så det inte heller fallet :P
Kanske i skåne? Skulle någongång vilja fira min födelsedag någonstans där det faktiskt är vår..  

Ha ännu en härlig vårdag people!
 Själv ska jag umgås med Freud, Eriksson, Pavlov o resten av gänget idag (också) .. Har nämligen tenta på fredag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0