Sushi


Kunde inte ens hålla mig från att svälja en bit innan jag hade hunnit ta kort haha

Hata eller älska?
Det känns lite som att det är en sån sak man antingen gillar eller inte men jag däremot, är utav en annan typ, jag är en sushi-fejk-älskare. Jag äter det, men vet inte vad jag tycker om det riktigt?
Jag tycker om hur det ser ut och jag vill gilla det, men gör jag det på riktigt?
 Nejmen ibland kan jag få något ryck och bli sjuukt jäkla sugen på just sushi av någon anledning, får såna riktiga cravings för det ibland alltså. Som idag till exempel, kunde knappt vänta tills jag kom tillbaka till sthlm för att springa in på sushi yama, första bästa på centralen. Käkade en 8 bitars där och inte nog med det så tog jag med mig en till 8 bitars hem också o käkade haha. 
 


Kommentarer
Postat av: Mamma till Tilly

Jag tycker Sushi ser så sjukt gott ut men gillar det inte jätte mycket xd men jag försöker lära mig att gilla det :P

2011-03-22 @ 17:26:31
URL: http://www.nattstad.se/momtoareborn

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0