Summary; Helgen


Att kioskerna hade öppnat var det svårt att undgå..


I fredags (räknas det som helg? Det borde!) så blev helg-görat bio i form av "The adjustment bureau"- Sjuuuukt bra film, bästa på länge! Romantisk, spännande och lite tankeställare, precis som jag gillar dem!  
På lördagen åkte vi in till stan, tog en promenad längs vattnet förbi djugården med slutdestination ; Aquaria! ..Igen :P Jag bara fullkomligt älskar vatten o allt som har med det att göra (är asrädd för fiskar o hajar dock men bara de är på säkert avstånd så kan jag uppskatta dem) Och deras Café där på baksidan är ju såå himla mysigt med utsikt över vattnet och en liten bäck/mini-fors porlandes bredvid i solskenet!
 
Tänkte egentligen vara lite autentiska och gå på museum o sånt men det finns ju tid för sånt också, finns ju så mycket sånt man vill göra bara "för att ha gjort det" Egentligen borde man ta en heldag o bara ströva runt där runt djurgården o gå på skansen och museérna och bara mysa runt! Lätt att jag ska göra det i sommar!
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0