Utomlandstankar..



Senaste resan; Malta

Har hakat upp mig på tanken att jag vill åka utomlands. NU!
Spelar inte ens någon roll vart jag åker känner jag, bara jag åker! Vill åka överallt! Polen, England, Tyskland, Thailand (som jag varit anti mot förut), Frakrike, Grekland TILL OCH MED NORGE.. Vart som helst!!!
Förut har jag varit så himla upphakad på att det bara är vissa ställen som jag vill åka till som är perfekta, men har varit så trångsynt, jag vill åka överallt, upptäcka allt!
 Har inte varit på så många ställen, även fast jag har varit utomlands rätt så mycket.
Var mycket i USA flertalet när jag var yngre (älskar USA, skulle vilja åka dit igen också snart) har varit i Spanien två gånger, Island en gång med en dansgrupp jag var med i för länge sedan och nu senast Malta.
 JAG VILL MER!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0