Eskilstuna eller Stockholm?












Från fiket på Åhléns taket.
Det är ju så grymt stor skillnad på de två städerna att det finns inte, det går inte ens att jämföra..

Det är ännu inte klart var jag kommer ha min adress framöver, och omständigheterna ändras var och varannan dag känns det som. Överväganden, plus och minus.
Är det verkligen rätt sak att pendla fram och tillbaka tre gånger i veckan  Stockholm-Eskilstuna fastän jag faktiskt har boende i eskilstuna, är de värt det?
Å andra sidan, ska jag verkligen ge upp det liv jag lyckats bygga upp här i Stockholm?

Det som får bli avgörande nu är ifall jag innan helgen (ska gå o kolla på en lägenhet imorgon), får en lägenhet som jag flyttar in i omgående. Alternativt så bor jag kvar en till månad i fridhemsplan och gör ett sista försök att hitta lägenhet..








Kommentarer
Postat av: ♥ L A I L A ♥

:):)

2011-01-05 @ 19:44:46
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0