Våga vägra hösten!



Själv traskade jag omkring i dessa idag

Måste alla vara så passande jämt, det slår aldrig fel.
 Så fort det börjar regna så vips har alla jag ser gummistövlar, paraply o regnställ, fastän det var strålande solsken för en liten stund sedan och jag är den enda som står där dyblöt med shorts, skjorta o converse haha nej men.. Det är nästan sådär, som att folk går omkring med tre ombyten för att lyckas matcha vädret som idag till exempel, var jag den enda jag såg ute på sig med enbart shorts o en tunn tröja.. Jag hänger inte med i svängarna. Nyss var det ju sommar o sol och nu är det tydligen dags för tjocktröja, skinnjacka o halsduk?! Våga vägra hösten ett litet tag till  säger jag bara!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0