Den 12 augusti 2011


Make everyday cont - Gotland

Hej!
Har ni samma problem som jag som aldrig riktigt lyckas hänga med på det här med vilket datum det är? Vet inte vad det tycks bero på men det kan bli så när jag varit ledig en stund och man inte riktigt bryr sig om vad det är för datum sen får man aldrig liksom riktigt ordning på det :P Men jag har kommit på en lösning! Om man ser till att göra något speciellt med vajre dag så att inte dagarna känns detsamma så kanske man bättre kommer ihåg vad det är för dag man gjorde vad :)

Meeeen vad jag egentligen tänkte skriva var ju vad jag har haft för mig idag!
Jag har jobbat, sedan efter jobbet mötte jag upp Silvia för vad som var planerat att bli bio (vilket man verkligen måste planera för de går ju så sällan) men som vad blev fika med prat o vin med lite till prat. Det är vad vi gör bäst, pratar :P MYS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0