Den 14 Augusti 2011



Jag imorse

Chefen ringer till mig i min enhet:

Hon: "Hej, har du Mycket där nere (i enheten)?"
Jag : "Va, vem, Micke?"
Hon: "Ja, Mycket?"
Jag : "Vem är Micke?!"
Hon: "Mycket, du vet, folk, gäster, kö?"
Jag: "Jahaaaa, Myckeeet.."

På rasten:

Carola hoppar ur en trailer

Jag: "Är inte det där Carola?"
Medarbetare: "Jo?"
Jag: "Vad gör hon här?"
Medarbetare: "Hon spelade ju här igår på sommarkrysset"
Jag: "Ja, men vad gör hon här NU?"
Medarbetare: "Jag vet inte? Hon kanske sov över här?"
Jag: "Ja, hon ser ju lite dagen-efter-ut"
Medarbetare: "Ja hon kanske fick sig ett nyp här efter spelningen"


På t-banan:

Barnet: "Pappa, pappa, pappa, pappa, pappa, pappa?"
Pappan: "Ja?"
Barnet: "SNOPP!"
En ung man: "Nej men så får man ju inte säga! Vad har ni lärt ungen?" (skämtsamt o högt så att alla i vagnen hör)
Pappa: (som rodnar) "Han har varit bortrest.."
Unga mannen: "Jajaa, bortrest.."


Typ såhär har hela dagen varit. Haha.
  




Kommentarer
Postat av: mamsen

Ha,ha! Sk...t roligt Corinne! fortsätt med dessa uppsnappade samtal och "livsöden" smala dem i en bok! Verkligen kul! Sån´t gillar jag!

Fina bilder på fina du också! Kramar från oss!

2011-08-15 @ 14:33:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0