Helgen pt II



Första gången i år som mina ben får se dagens ljus!
Är det här verkligen sant att man kan sitta ute barbent, nu?! Är det sommar?! Det är nästan för bra för att vara sant. Och det känns ÄNNU bättre än tidigare år, har det verkligen varit såhär fint? alla blommor, fåglar, solens strålar..
 Eller är det bara för att just det här har varit EXTRA efterlängtat efter vintern som har känts EXTRA långt just i år.. EXTRA allt i år? :P

Började dagen med att käka frulle i solen och jobba ett par timmar i sumpan. Sen gjorde jag i ordning lite käk, slängde av mig strumpbyxorna o käkade, fikade och läste o bara njöt utav eftermiddagssolen. 

Tänkte nu mysa ner mig o läsa lite till inför föreläsningen imorgon sen blir det nog bara till att sätta punkt för den här dagen :) Vad har ni haft för er? 

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0