Förstora blicken






Min tolkning utav videon

Härlig dag det har varit va hörrni!
Själv har jag dessvärre suttit på tåg o lektion större delen utav dagen, men endå! Man blir ju så mycket piggare o gladare i vilket fall!

Tänkte visa hur jag sminkade mig idag, brukar ju inte göra något speciellt är rätt feg av mig så jag brukar mest safe:a på det jag vet funkar såsom bara böjda ögonfranser och macara och ibland dra ett par streck flytande eyeliner också. Men blev lite inspirerad utav videon här nedan, som Rooa visade mig, hade precis de färgerna fast från Isadora och det blev ju rätt bra! Och enkelt var det också för en delen. Jag skuggade dock inte vid globlinjen som på videon utan skuggade bara längs fransroten och upp med skuggan, gjorde sen även den mörkare skuggan på undre franraden och använde en flytande eyeliner istället för penna, har ingen riktigt bra kajal nämligen. Checka vetja! 

http://www.loreal-paris.se/video/james-kaliardos-forstora-blicken.aspx


Kommentarer
Postat av: R..

Gumman det blev super super fint!

2011-04-14 @ 21:18:56
Postat av: silvia

Ja! så fina ögon!

2011-04-14 @ 23:03:01
Postat av: Prettyj

Hej allt bra med dig? :)

<3 kram

2011-04-15 @ 19:01:44
URL: http://prettyjunkie.blogg.se/
Postat av: S..

forutom fina ogon so vet jag inte vad du gjort :)

no need smink?

2011-04-18 @ 13:02:52
Postat av: S..

forutom fina ogon so vet jag inte vad du gjort :)

no need smink?

2011-04-18 @ 13:03:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0