Färga håret?



Ifall jag ska färga så hade jag tänkt mig ljusbrunt, med en blandning av både ljusa och mellanbrun/blnoda slingor så att det blir en salig blandning och inte allt för tydliga slingor. Tycker bilden på tyra beskriver rätt bra hur jag skulle vilja ha det.

Funderar på att färga, men är så osäker då jag har kämpat länge för att få tillbaka min alldeles egna naturliga som jag har haft ett tag nu.. Men med färgning så är det ju alltid någonting tycker jag, antingen ska det växa ut o fyllas på eller blekna eller bytas färg, så det blir ju ett himla pyssel! Därför velar jag lite.. Men tycker ju det är så sjukt fint på sommaren att ha lite ljusare, brukar få naturligt blekta "slingor" på sommaren utav solen men känner att jag vill ha ännu ljusare, NU! Vad tycker ni? 


Kommentarer
Postat av: Sandra

Nämen, fast det har man själv gjort ett par gånger man läst den. Så jävla sann

2011-04-12 @ 01:09:29
URL: http://brum.blogg.se/
Postat av: mickis

Lägg i lite ljusa bara!! Kommer bli skitsnyggt =)

2011-04-12 @ 09:56:42
URL: http://mikaelasedell.blogg.se/
Postat av: mamsen

Oj oj! jag kommer ihåg sist.....kanske bara några ljusare slingor i så fall. Du har ju så himla fin färg naturligt! Tänk på alla gifter du tillför både hårbotten(dig) och miljön.... :(



Kram mamsen

2011-04-12 @ 14:48:26
URL: http://naturvaro.bloggspot.com
Postat av: hemligt

tycker oxå din naturliga färg ska va kvar, den är så vacker

2011-04-30 @ 08:25:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0