den 24 april 2011


Cyklandet kändes tämligen värt mödan!


Mina mäktiga spett!



<3 till den här dagen. OCKSÅ

 Cyklade iväg till stan i början av dagen för att fira Annicka (med ck) i efterskott, vi satt utomhus o fikade o hade det bara allmänt trevligt och bra. Cyklade sen iväg en sväng till tuna park och köpte ett par plagg, (som jag tänkte visa imorgon) innan jag fortsatte o trampa mig hem igen. Jag o mamma gick sedan ut i kvällssolen o grillade. Hon tog mig till ett sjukt vackert ställe ett stenkast från där vi bor, där det var världens utsikt, inget som skymde solen och inga folk var det heller. Lyckat!
 


Kommentarer
Postat av: Lina S

Mysigt!

2011-04-26 @ 13:35:44
URL: http://linastrandh.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0