Den 18 april 2011


Försökte hinna med så mycket som möjligt innan jag drog iväg till etuna tidigare idag. kl 14.15-17 tycker jag är sån knäpp tid o ha skola på!! Mitt på dagen ju! Man hinner ju göra lite innan om man verkligen vill o planerar o går upp tidigt men det är knappt, spec om man räknar med en timmes resa också.. Men försöker göra så mycket jag bara kan ute när jag är hemma, vissa saker måste ju göras, som att äta fika, plugga, men allt det går ju o göra utomhus :) kanske inte laga maten men ni fattar haha. Väl hemma i torshälla så mötte jag upp mamma som bjöd mig på middag i eftermiddagssolen på en thai-restaurang, sjukt gott o mys, tack mamma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0