den 15 april 2011



Några sötnosar jag hittade någonstans vid vägkanten

Har varit en tämligen produktiv dag!
Dagen började med tenta kl 08.10, (grovt ohumant klockslag förövrigt)
Var klar med tentan kl 10.00 och solen sken ute så jag, glad i hågen bestämde mig för att promenera sisådär EN MIL hem till Torshälla från Eskilstuna haha. Det tog sin lilla stund, exakt en timme :P och ett par döda fötter senare.. Köpte med mig fika hem o jag o mamma käkade o gottade oss ett tag innan det var dags att fara iväg till skolan igen för en tre-timmars föreläsning a lá intervjumetodik..
 Det var nu ännu inte slut på farandet, nejdå direkt efter skolan så tog jag tåget tillbaka till sthlm.
 Men sen jäklar vad jag har suttit still sedan dess haha :P   

Hur har eran dag sett ut?  Har ni också varit ute o flängt? :)
Ska sova snart iaf, skapligt trött efter att ha varit uppe sedan 06.30 imorse..
 Imorgon blir det en andra och sista utbildning på grönan innan det drar igång :)
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0