Nya kurser samt flytt!


Allt på samma gång!
 Började två nya delkurser idag (i skolan från 09.00 till 17.00 idag) För att sedan fara o hämta mina resterande saker (kläder) Från Essingen och åka skyttetrafik med bussen Essingen-Fridhemsplan och vice versa.
Har nämligen fått boende där tills vidare! Känns föga mäktigt må jag säga, att sova i en riktig säng och faktiskt veta vart jag kommer hålla till de närmsta två månaderna :)  

Nu off till nästa föreläsning!



Jag på bussen.
Man kan ju undra hur många timmar (dygn) som jag faktiskt tillbringat på tåg/buss/t-bana..




Kommentarer
Postat av: louise bohjort strömberg(kusin)

hej corinne :) din blogg e cool!snygga converse jag har sådana fasst i svart ;)

2010-11-10 @ 20:06:32
Postat av: Linn

Hej! :) Den vita klänningen är av märket Flamingo och den svarta från Symphony! Kram Linn

2010-11-11 @ 17:39:08
URL: http://linnlicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0