Vatten-therapi

Jag o Älsk började dagen med frukost på Amarant och en promenad i solen <3 Så otroligt skönt o uppiggande så kände för att uttnyttja mitt simkort på vattenpalatset med min kära vän Emma.
Motionssimmet var dock stängt men vi hade det roligt på äventyrsbadet istället :) Bland alla barn haha. Skönt var det iaf. Man känner ju sig såå himla ny o fräsch på alla sätt när man har varit o badat tycker ni inte? O simning som träningsform ska man inte tala om! Träning av hela kroppen, samtidigt som man inte svettas! Eller de kanske man gör men man känner inte av det iaf! Idealt för mig Älskar vatten o klorlukten haha :) Något jag borde o ska göra regelbundet! :)  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0