Igår






Var det tjejkväll/dag hos Kristin då hon bjöd in mig o Sofia till hennes/hennes killes nya hem för att laga mat,
spela wii, moffa, kolla desperate med mera med mera och det slutade med att vi alla däckade i hennes sköna tempur-säng.
Kristin o hennes kille är härmed glorifierade av mig nu när jag fått sett hur dom har det o hur det är organiserat o hur de beter sig hemma.
 De hade gjort om nästan allt i lägenheten sen de köpte den (vilket var bara för några månader sedan) o liksom gjort det sitt eget o satt en egen prägel på det. Måste ju vara hur kul som helst o ha något som man SJÄLVA har bestämt, kommit fram till och gjort tillsammans! Och bra blev det också!
Och städat var det, allt var skinande o på sin plats men endå inte sådär kliniskt utan endå väldigt hemtrevligt!
Och så alla gulliga prylar de hade.. Chokladklubbor som man doppar i kaffe, diskborste med inbyggt diskmedel och små söta handtag till kastrullen är bara några av de saker som fick mig att tjuta av avund där borta..!
Trevligt var det iaf, tack så mycket tjejer!

Bildbevis kommer.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0