Den 5 mars 2010


Kom i säng i tid igår iaf runt 21.30 någongång då tvingade jag i princip mig själv till sömns haha men vad gör man inte.. För att sedan gå upp igen vid 04.30.. De grovt alltså, men de gick vägen med diverse hjälp av både Älsk o Mamma stackarna! <3

Väl på utbildningen var det mycket info på en gång så det blev mycket att ta in men fick nog med det mesta.. Det lär ju visa sig vid nästa jobbtillfälle. Ser fram emot att komma in i arbetet o rutinerna. Hoppas på tider till max, har suttit helt hype vid mobilen idag haha.

Annars idag så har jag klippt mig (fått arslet ur vagnen med den saken äntligen ) fattar inte varför det är en sådan sak jag alltid drar ut på in i det sista när det är såå värt det när man väl gör det! Har äntligen hittat en frisör som förstår sig på mitt hår på riktigt, hur han nu gör det vet jag inte men bra blir det iaf!
Roffe @ Stubb o Lugg i Torshälla - Rekomenderas! 

TheManpower T-shirt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0