Hohoo

Hej, jag vet fan längesen, tog med mig bärbara men det fanns inget wlan i lägenheten fifan alltså. 
Har jobbat från 12 till 19 de senaste dagarna så har inte direkt hunnit med att göra någor intressant förutom o chilla till max med min älsk. Fett söt han var första dagen, vi grillade ute på balkongen i snön haha helt crazy men endå skimysigt hade mashaller o mashallows o hela paketet :P
Idag kom jag hem i alla fall för lite pre-jul med mamma, kom nydligen hem från julbord på Holmberget (där jag har jobbat den sista tiden) så nu är jag mätt på både det ena och det andra hähä. Men det var schysst faktiskt.










Premiär för mitt nya linne. Men jeans o klackar till. (Nog för att jag är blek men riktigt så blek är jag inte riktigt till mitt försvar)




Fick present för att jag hade varit så duktig på jobbet (A)





Mamma fick många komplimanger av medarbetarna :) <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0