Skjorta



Smög iväg på en liten paus från plugget under dagen och norpade denna blåa "boyfriend" skjorta från h&m för 99 :-

Kommer matcha den ungefär exakt som den  nedersta bilden då jag har en vit kavaj från gina som jag köpte för ett tag sedan som jag vill börja använda. Nu fattas bara ett par vita jeans att matcha till men min ljusa vanliga jeans får duga så länge. Nu ska jag duscha o gå o lägga mig, imorgon far jag tillbaka till Eskilstuna för studievägledning och ännuu meeraa plugg. 
Natti!

 


Kommentarer
Postat av: silvia!

snygg, också letat efter en oversize skjorta

2011-03-31 @ 20:49:54
Postat av: Pia -Smilinggirls!

Snygg! :)

2011-04-02 @ 10:18:40
URL: http://smilinggirls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0