Till alla kilklackälskare







VS




Jag som många andra älskar trenden med kilklackar, som både är snygga och faktiskt oftast bekväma!
Har då aldrig trott på folk som säger att deras 17 cm stilettklackar är "jättesköna" och springer omkring med stan på dem hela dagen.. Men med kilklackarna så är det faktiskt möjligt även för mig att befinna mig några extra cm ovanför jorden utan att behöva staffas för det.

Vad jag dock har fått uppleva är att det är bättre att köra på kilklackar med inbyggd klack, som matsumoto skorna på bilden längst ner från nelly exempelvis. Risken är annars att klacken "släpper", det har hänt mig på två par skor nu som inte haft inbyggd klack. Athens skorna från nelly högst upp hände det med först efter bara några gångers användning och samma med stövletterna på bilden under dem från DinSko. Vet inte riktigt varför det händer tycker det är sjukt synd för det har varit bra skor förövrigt! Har fått lämna tillbaka dom och fått pengarna tillbaka som tur var.

Just a tip, satsa på inbyggda kilklackar, det ska jag göra :)
 Snygga som tusan de också, om inte ännu snyggare!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0