"Bra initiativ!"



Fick höra det två gånger igår vid olika tillfällen.
Kändes sjukt kul att höra, så jag ska satsa på det oftare.
 Inte tänka så mycket eller analysera skiten ur saker och ting (som jag brukar ha en tendens att göra) utan bara gör vad du känner för just där o då, följ intuitionen och magkänslan. Det är oftast då det brukar bli som bäst!
Och också lära sig att släppa känslor som rädsla, änslan och oro, som också har en tendens att ställa till det för en. Jag lever nog hellre med vetskapen om att "jag prövade men det funkade inte" än "jag ångrar att jag inte prövade" och leva med en ständig undran. Istället försöka stilla hungern av undran så kommer du känna sig rik på såväl vetskap som erfarenheter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0