En sak ni inte visste om mig..


Att jag ÄLSKAR piano..
 Tycker både de ser vackra ut och låter otroligt vackert.
När jag blir "stor" så vill jag ha ett stort rum, väldigt sparsamt inredd, och med en stor flygel i..
Även om jag inte själv kanske skulle spela så mycket på det.. Avundas verkligen de som kan hantera ett piano.
 Skulle också vilja kunna, och faktiskt så tog jag lite lektioner när jag var jätteung, men jag förstod mig inte på noterna :(  Jag var inte riktigt med på noterna, bokstavligen.. 

Musiken känns så himla mjuk o djup på något vis..
Blir så lugn och i frid när jag hör musiken, känner bara för att tända en massa ljus o bara sitta o lyssna o njuta..

Yiruma – River Flows In You

Michael Nyman – The Piano: Music From The Motion Picture




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0