Månaden som gått pt I


Tänk att det aldrig mer blir den 1 november 2010! Eller något annat datum heller för den delen.. Rätt sorgligt tycker jag. Kommer att tänka på sjuka saker, jag vet..
Här kommer iaf lite bilder bland annat massa bilder från Malta som jag inte lagt upp fören nu.
Enjoy!


Första middagen

Mozarella och tomat till förrätt

Utanför hotellet

Tog en sväng o kollade läget (Blundande?)

Ett stycke fin byggnad
  
Silema

I hotellet

Vacker utsikt i Mdina

Avskräckande meny? Inte för oss iaf :P

Piña Colada & Creamy Sex On The Beach

Man kan väl inte direkt påstå att vi hade en så hemsk utsikt där vi satt o åt..


Kvälls-klädd


"Haarrbooouuurr Cruiisseeee!!" stod de o skrek längs gatorna.. De fick oss tillslut..


En tämligen blåsig resa eller "Rocky road" Som de så hurtigt kallade det.. Urk

En förmiddags-sangria satt fint

I en turistbuss med sikte mot golden beach

Haha neiij jag lovar jag stod inte upp o tog kortet..

Fördelen med turistande:

Resan var mödan värt!

Golden Beach förtjänade sitt namn.. Det var tydligen inte bara vi som tyckte,filmen Troy spelades nämligen in just här, lite coolt faktiskt.

..If it's good enough for Brad Pitt..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0