Ledig ;Tripp tillbaka med mamma


Både jag o mamma känner att det finns massa saker man borde göra i sthlm men inte så ofta gör, såna saker som sthlm är känt för men som man inte uppmärksammar när man är mitt i de.
 Som museumen, skansen, aquaria, fjärilsmuseet med mera. Såna turistfasoner
Gick iaf till aquaria, där vi inte varit sedan jag var typ två år gammal :)


 i regnskogen


Efter många misslyckade försök att fota fiskarna så var det en som äntligen stod still ett slag

En sjöstjärna.. Till synes.. Men..

 Haha fett gullig!

Mamma kom jättenära och lyckdes få ett jättebra kort på ett stycke Pilgiftsgroda

bäst av allt var nog nästan fikat ute vid vattnet i kvällssolen..

Så perfekt


Kommentarer
Postat av: sermed

Corinne, solnedgångens vackra upplevelse är bara en bakgrund vid din sida

då mitt hjärta brinner för 1 och bara 1. du och jag, vi.



Ingenting har förändrats sen vi sågs, från första gången.

kan inte sluta tänka på dig, vill inte sluta tänka på dig,

kärleken bara växer.



Vi ska vara för evigt, kan inte tänka mig någon annans kropp

tätt intill min, du brevid mig och jag somnar gott.

om du förblir min tjej, förblir jag stolt.



vi vandrar hand in hand på livets långa väg, utan något stopp.

du och jag blir vi.

mysiga stunder i sovrummet, tiden flyger förbi med pussar.

sensuella kyssar, bankande hjärtan och sexiga ord som viskas

när jag och du. vi. vi busar...



minns när vi träffades.

jag minns det som igår

när vi låg där i sängen och jag smekte på ditt hår.

ena handen på din kind ena handen på ditt lår.

gud gav oss livet, det här är tiden som vi får.



så låt oss, spendera den hand i hand.

du blir min kvinna, och jag blir din man, när tiden är rätt.

för detta för mig är så mycket mer än sex.

det är kärlek på en högre nivå. och hur många år än det går.

mina känslor består. kan inte förklara bättre så jag tog min tid.

satte mig ner och jag krigade för ett liv. tillsammans.



hoppas mina ord besannas, och jag och du blir vi.

till slutet. förlåt för mina misstag, men alla har rätt

till en andra chans, jag lovar dig respekt.

jag lovar dig mig, för jag är allt jag har och ge.

och allt jag vill ha tillbaka, är att få ha dig brevid.

mig och jag och du blir vi.



vi borde vara för evigt.

kan inte ens tänka mig att röra ngn annan då endast du lyser upp mig.

du och ingen annan



du tar ner mig på jorden och in i verkligheten.



saknar att hålla din hand

vad kärleken är

skönt när det är sant



älskar dig.

2010-08-25 @ 22:04:27
Postat av: Mamsen

Tack gumman!Sååå mysigt det var att få gå omkring med dig på Aquaria, titta på fiskar, prata och fika, jätte mysigt! tack för att du vill tillbringa dina lediga dagar med mamsen : )

2010-08-26 @ 14:34:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0