Den 24 september 2011


Nytt tränings-linne från h&m
 (vad nu som är skillnaden mellan ett vanligt linne och ett träningslinne?)



Hallå där
Jag har haft en hittils duktig lördag!
Imorse (11.30) var jag på sha'bam klass, skitkul var det! (missade ju förra veckan) Tyckte nästan det var lättare koreografi på den än zumban, trodde det skulle vara tvärtom. Helt galen tränare haha snacka om härlig tjej hon gjorde verkligen allt för att peppa oss. Efter gymmet så är jag ju självklart utvulten och svullar i mig allt jag förlorat på träningen haha så då är det ju bra om man käkar något nyttigt åtminstone! Så det gjorde jag. Färsbiffar och matvete med lite sallad och brunsås till. Helt okej nöjd!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0