Drömjackan



Som av en händelse så bara råkar jag på PRECIS bredvid en Acne-butik som jag går förbi varenda dag..
Så jag kunde inte undgå att se denna, den liksom stirrade rakt in i min själ! För närmare 5 tusen svenska kronor så bör den inte göra annat haha.. Vi borde få rutavdrag på vinterkläder här i Sverige tycker jag. 
Det är ju helt klart en extra utgift som inte alla måste dras med, iof kanske man inte behöver ha en Acne-jacka men ska man ha typ en redig varm dunjacka så kostar de ju detsamma så. På tal om dunjacka så kom jag över en Peak-jacka för 1300 häromdagen. Det är en gammal modell som jag varit ute efter ett tag, så sjukt skön o stor o fluffig. Precis som jag vill ha det i vinter.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0