3 gaddar, 2 lax



Har ni någonsin sett mig le med tänderna på kort?

Idag gjorde jag något som jag inte har gjort på länge. Var hos tandläkaren. Har inte varit sedan det började kosta i princip så typ två år sedan. Gick till en klinik som hade studentrabatt o Östermalm, de var riktigt bra men vad som är mindre bra är mina tänder.. Så jag gick därifrån med ett lagat hål, two to go. Slapp bedövning o dräggel resten av dagen iaf haha. Drygt två tusen skulle det gå på, så går det när man undviker tandläkaren!

Har alltid velat ha tandställning och har vid flera tillfällen krigat med tandläkarna och insisterat att få det men inte fått för att jag har varit "precis på gränsen" och idag sade dem
 "varför har du inte fått tandreglering?" Morr. 
 


Kommentarer
Postat av: Åsa

Jag vet hur det är att inte få tandställning när det var gratis. Tänker du skaffa tandställning?

2011-10-28 @ 19:14:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0