Sjuk





Jag har iaf kommit fram till att Strawberry Cheesecake nog är den bästa utav ben & jerrys skapelser

Vem fan är sjuk såhär års?! Förutom jag?! 
Det kan ju knappast vara att jag varit ute för tunnklädd (i det här fina vädret) men jag tror dock att det har varit lite väl stressigt på sistone och minus på sömnkontot som orskakat det hela. 

Så, vad brukar ni roa er med när ni är sjuka?
 Tydligen så käkar jag glass. Massor med glass.
Har under två dagar köpt två ben & jerrys och ett sex pack snickers-glassar..  Men har hört att det ska vara bra med glass när man är sjuk? Eller hittar jag bara på? I vilket fall så får man äta hur mycket som helst av vad som helst när man mår dåligt tycker jag!! Det är ju synd om mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0