Mitt livs första



Sthlm @ night

Sthlm @ light

..Nattskift! Igår till kl 07.00.
Det värsta var faktiskt inte att hålla sig vaken, det värsta var kylan. Vi var nämligen utomhus..
 Kände att dunjacka eller pälsjacka var lite väl så jag tog en "ulljacka" ni vet en sån där svart. Men under natten ångrar jag att jag inte tog alla tre! Allvarligt alltså. Men tror man hade blivit kall i vilket fall, åtminstone sådär härligt frusen som man blir när man är lite trött. Sen var det hem o sova fyra tim för o sen iväg på jobb igen på dagen :P
Gillar hur jag med mitt jobb kan välja lite hur jag vill, att jag genom att tacka ja på ett visst pass så kan förändra vardagen lite, nya utmaningar!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0