Dagens..


Wow den här dagen har verkligen varit lång, så lång att den känns som två dagar i en, kan ni också känna så ibland? Brukar kännas så när man har gjort mycket o farit runt o rest typ som när jag pendlar etuna-sthlm så blir det extra påtagligt, känns som att man lever två olika liv! Haha aa det märks det att jag är trött eller :P

Här får ni en dagens iaf! Blev ju så fint här fram på eftermiddagen så kände för något lite somrigare :) Promenerade till djugården från sergel idag på 20 min! Var fast besluten på att hinna få lite sol o motion innan jobb, tror jag kör på det imorgon också.

Vita jeans från Cubus, bälte H&M, linne Bikbok


Kommentarer
Postat av: Anonym

169 cm av bara vacker

2011-05-20 @ 10:43:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0