För exakt en vecka sedan

OBS!
Varning för bildbomd!



Turkisk frulle!


De lagade våran mat i en lekruka o tände eld på, coolt!

Ville ha en "girly" shot så jag fick en söt liten kaffesmakande sak med grädde och ett sugrör, så gulligt!


Utanför lägenheten



Fanns en mäktig grill vid poolen


Så var jag på det här underbara stället i Turkiet, Alanya och ännu mer specifikt, Kleopatra beach.
Tack Kleopatra för att du kirrade så fin sand till oss! Ett riktigt paradis var det, fyra dagar kändes bara som en tease. Vill lätt dit igen! Det hanns med en del sol, lite shopping, lite utgång, bastu och bad, (och turkiskt bad, de skrubbade bokstavligen bort mitt skinn haha så väääärrt! som alla säger så är det ett måste för alla som ska dit!) och så passade jag på att unna mig ett par massage-omgångar också! Massa god mat hanns det med, riktigt bra mat. Turkarna var jättetrevliga och härliga. Det enda Alanya får minus på är att det var SVENSKAR ÖVERALLT, alla pratade svenska, det var svenska menyer, svenska flaggor, nästan alla TURKAR kunde svenska!? VI BA: VILL HA TURKISK MAT OCH TURKISK FLAGGA!! haha helt sjukt, inte ens kul! Jag är iaf en sån som verkligen vill KÄNNA att man kommit hemifrån, för det är väl lite det som är meningen med att resa BORT? :P 

  


Kommentarer
Postat av: Mamsen

Hej gumman! Jätte fina bilder på dig och semestern!

Kort besök, men du kom iväg i alla fall : ) Det ser verkligen härligt ut och jag förstår att du vill dit igen! <3<3<3

2011-07-25 @ 18:51:15
Postat av: D.

Vilken vacker kropp du har! =)

2011-07-30 @ 18:55:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0