Tv i datorn? Bokstavligen




Någonting jag verkligen har saknat sedan jag flyttat hemifrån är o sitta o zappa framför dumburken, det är verkligen ett utav det mest avslappnande jag vet och kan göra det i princip hur länge som helst..
 Har sedan jag flyttat till lägenheten i fridhemsplan inte haft möjlighet att ha tv, (då jag inte har befogenhet att flytta den när det är dags) och då mitt boende där bara varit tillfälligt som ni vet..
Men då var min mamma så genialisk (som alltid) och gav mig en sån här i julklapp!
Vet inte vad det kallas men det är verkligen exakt som en tv (och inte som tv play kanalerna där man faktiskt måste välja vad man vill se, jobbigt!) Utan här kan man sitta o zappa o som ni ser så finns det till och med en kontroll! Helt ypperligt genialiskt om ni frågar mig! En exta liten funktion som och finns är att man kan pausa mitt i programmen, hur bra är inte det?! Tack mamma :D

Teknikens under är underbara ibland





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0