The Voice



Se Usher live i London
The Voice är stationen för de stora stjärnorna och nu ger vi dig chansen att få ta med en kompis till London och se usher live i mäktiga O2 Arena. Vinn flyg, hotell och konsertbiljetter genom att anmäla dig nedan och ha koll på vilken station som spelar Stockholm’s bästa hits non-stop non-stop, ringer vi dig och du svarar The Voice så kvalificerar du dig till finalen med chans på resan, lycka till.

http://www.thevoice.se/tavlingar/item/8802-the-voice-weekend

Fick mig en minst sagt glädjande samtal när de ringde mig från The Voice imorse o berättade att jag var kvalificerad att få en chans på en resa till London för att se Usher live!
Så ifall ni hörde någon förvirrad själ på radion på förmiddgen imorse så var det förmodligen jag :P
Och jag som inte brukar skicka in till sånt o inte heller har vunnit någon någongång (förmodligen just därför) Blev ju hur chockad som helst och gjorde som alla andra brukar göra o lät igenknäppt o inte alls glad trots att jag blev hur glad som helst! Nu förstår jag de som vinner en miljon på färgfemman på bingolotto


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0