Nostalgi på hög nivå



..Såg jag att min gamle vän Frida hade döpt sitt senaste album på fejjan till där hon hade taggat lite antika bilder på mig som jag tänkte visa upp. Verkligen kul att hon har lyckats spara dem genom åren!

Skolavslutningen i 8: an tror jag bestämt, så vi är alltså 14 eller 15 bast här?
OH ni skulle bara veta hur vi planerade våran "outfit" i detalj inför denna dag i ära haha

Jag och Emma Eriksson, skolavslutningen 9:an, vi var 16 här alltså.
(man måste ju såklart kolla bort från kameran och se extra dryg ut o för att det ska bli en bra bild tyckte man uppenbarligen då)

Och här hela klassen "9e4"

Jag leker snygg framför camen o frida förstör allting haha

HAHA, det roliga är att jag inte ens gör till mig på den här bilden :P

"The hand" kallade vi min knubbiga fula hand som vi tyckte det var jätteskoj att mobba :P 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0