First day @ school


Lite nervös var jag allt innan skolan idag, alltid lite pirrigt sådär första dagen vad det är är man gör tycker jag :P
Men såklart som alltid så är det inte alls lika farligt som man har föreställt sig, om ens.
Känner mig riktigt nöjd med kursen och MDH än så länge. 
Det gick bra att åka tåg idag också, de gick som de skulle o tiden passade perfekt tills lektonen började.
 Fick en del gjort på tåget också, ska försöka ha det som en slags regel; att alltid läsa på tåget!
Måste vara effektiv, då det kommer gå åt mycket tid till pendlandet..
 Kände igen en del folk i klassen. En gick i samma grundskola OCH gymnasium som jag o en kände jag igen genom gemensamma kompisar och en annan gick jag matten med i komvux förra våren!
Eskilstuna lika litet som vanligt :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0