Beauty in a bottle





Dermanord - Mitt enda alternativ när det gäller hudvård.
 Hudvårdsprodukter utan fuffens, alla ingredienser står förklarade.
 Inga mineraloljor eller annat äckel som är dåligt både för miljön och för huden.
Gjorda på växtoljor; vegetabiliska och eteriska oljor och är bara baserat på organiska ekologiska råvaror. 
 Behöver jag säga att jag rekomenderar detta starkt?
 
Frågade efter en förlängande mascara med böjande effekt, då blev jag blev rekommenderad den här från Dior haha bäst för henne att den är bra :P

Billigt läppglans från IsaDora för 20 spänn och ett par "halva" lösögonfransar som man sätter längst ut på fransraden, de sitter mycket bättre än vanliga, är lättare att sätta dit och ger ett mycket naturligare resultat.
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0