Låtsas-Shopping




Ett par sommar-snyggingar jag låtsas-shoppade idag på stan.
Jag ser de redan på mig till en söt vit klänning o bruna ben i sommar

Är något jag brukar ägna mig åt såhär mitt-emellan-löning-perioden som brukar infinna sig ungefär den här tiden på månaden. 

Det går nämligen till såhär: Du går på stan och såklart så kommer du hitta hur mycket som helst du vill ha eftersom att du nu inte kan köpa det, sen när du väl fått pengar så kommer du inte alls hitta lika mycket, om ens.
Ett mycket typiskt fenomen. Vad du nu gör är att när du ser dessa underbara ting, så föreställer du dig att du faktiskt kan köpa dom, och att de redan är dina! (detta förenklas ifall du är lite lätt inbillningssjuk som jag själv)
Det här kan du ägna dig åt hur mycket som helst (eftersom det inte kostar något) och det kommer faktiskt kännas som att du har varit ute o shoppat, på riktigt! Och vad som är ännu mer fantastiskt är att iomed att du har tänkt att de redan är dina så kommer du automatiskt drivas mot målet att faktiskt köpa dem på riktigt o vips i slutet utav nästa månad så har du dina älsklingar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0