20 februari 2011





Denna dag har bestått utav jobb i form utav två visningar i Bromma, (första gången jag visade villa)
Tog vägen förbbi globen påvägen hem och inhandlade lite mat och vad hände sen?
Det enda jag kunde förmå mig till att göra var att gosa ner mig i soffan med en kopp te och "planet earth" (riktigt mäktiga avsnitt vill jag lova, så sjukt bra filmat!) Då jag egentligen hade behövt dedikera resten utav dagen till plugg då jag har tenta på fredag.. Men men, antar att man behöver sådana "recovery dagar" Känner att min hals börjat spöka lite så det kanske var lika bra..
 Hoppas ni haft en fin dag, vi har ju så fint väder nu så passa på att ta långa fina vinterpromenader nu när solen faktiskt behagar att skina på oss! 
 


Kommentarer
Postat av: Mamsen

Härlig bild gumman! Du bor fint, det lilla jag sett och hoppas att jag kan komma o hälsa på snart :)

Planet earth, trevligt att du kollade på den!

Älskar dig, kram!

2011-02-24 @ 14:08:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0