House Of Horror

Aka avslutningsfest för alla grönalundare. Temat var då som ni kanske kan lista ut genom rubriken, skräck.
Jag skulle då föreställa en "förrymd farlig brottsling" haha. Bättre det iaf än vad jag tänkte vara från början då jag tänkte vara fladdermus hur fan det nu hade gått till haha. Nej men ville bara vara något orginellt som ingen annan hade kommit på men så vips träffade jag på Hampus i kön på Buttericks med ett helt randigt set.. Men jag var ensam om handfängseln iaf

Den skyldige Hampus, till höger i bild

Jag o krigsskadade soldaten Annika

En hängd Karin

En till krigsskadad, Timmy

En maskerad Robert och en allmänt blodig o läskig Kajsa 

Leker Badass

Hahah Edvin Var Alex, Huvudrollsinnehavaren i filmen Clockwork Orange

Haha ni kan ju tänka er hur mycket blickar vi fick på t-banan, folk tog smygkort på oss o grejer(främst Kajsa haha) Kändes något random att springa omkring halvlulliga en helt vanligt måndag kl 15 mitt på dagen :P

Annika

Levde in i karaktären

Hoffmaestro spelade för oss 

Riktigt grymma var dom, tyckte även som inte är ett fan. Men jag blev nästan det utav vilket sjukt drag det var!


Kommentarer
Postat av: Rebecca

haha fan va grym!!

2010-09-07 @ 23:36:14
URL: http://rebeccaefraim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0