Sthlm recap



Jobbet på fredagen var rätt lugnt så jag o en kollega gick ut o tog ett par glas på Grev Turegatan för att sedan gå vidare till spybar där jag inte blev långvarig då jag jobbade dagen efter.
 Lördag på grönan var faktiskt rätt hektisk fastän det regnade friskt, men just därför ville väl alla in under tak o blev därmed hungriga haha. Åkte förbi idoluttagningen vid sergels torg där på lördagen också påväg till jobbet! Jäklar vilken kö det var, man kanske skulle ha joinat haha not :P
Jobbade söndagen också o fick sluta lite tidigare så att jag hann med tåget hem eftersom jag hade skola nu idag kl 08.30, ville inte gärna gå upp typ kl 05.00 för o ta tåget med all packning in på lektion som förra gången :P






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0