Went Falun/Sthlm




Pös iväg till Sthlm i torsdags och sedan vidare till Falun i fredags o var där över helgen med Sermed o hälsade på någa kompisar, var trevligt att komma iväg lite om ens till en annan stad tycker jag :) Ännu coolare vore det ju att åka utomlands (som alla andra i min omgivning verkar göra) Alltid jäkla thailand, varenda år den här tiden åker hälften av Sveriges befolkning dit, o just dit! Och samma visa är det i år.. Har blivit anti..! Sä avundsjuk :P

Till min stora besvikelse har jag inte än fått tag i någon usb sladd till mobilen (där jag dumdristigt tar alla bilder jag vill lägga upp) Dummaste.





Vi var o såg  den omtalade Avatar, tycker inte egentligen om sci-fi men trots de blå gubbarna så kunde jag bara inte låta bli att inte tycka om den, då den var både vacker o djup men kunde man förväntat sig någonting annat från snubben som gjorde TITANIC som är typ bäästa filmen någonsin!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0