Män är från mars, kvinnor från venus


               

Gick inte allt för bra på matteprovet idag tyvärr.. Satt både länge o väl men kände mig mer eller mindre clueless om ämnet i fråga. Aja bättre lycka nästa gång! Fick iaf tag på en bok (av slump, tro mig!) brukar inte läsa böcker överhuvudtaget men den här föll mig helt i smaken. Lite psykologisk sådär, och aa, ni kan nog med hjälp av titeln lista ut resten. Väl hemma så prövade jag mig på o göra höskoleprovet o fick 0,5? Låter inte så mycket för världen och det är det kanske inte heller, eller? Om 2,0 är det absolut högsta man kan få? Men gjorde faktiskt inte mitt bästaste haha :P ne men kollade igenom det sen o upptäckte lite slarv men det blir nog annat när man är på plats o ska skriva det på riktigt.. Ska försöka göra det i vår så att man har lättare att komma in sen :) Det har ju blivit så mycket olika urvalsgrupper så man får kriga lite o speciellt i beteendevetenskapliga programmet som jag vill in på..



 
          Ja, jag hade kläder på mig idag också, lite suddiga dock..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0