:)




:)
Idag kom jag iaf i tid till morgonlektionen (nästan) inte för att det hjälpte mig så mycket då jag bara förstod ungefär hälften utav lektionenes innehåll :( 
Fick skinnjackan idag som jag fyndade här om dagen o den var som jag förväntat mig + lite mera axelvaddar än vad jag tänkt mig men det går det också :) Får plats med en tjocktröja under vilket passar bra med tanke på temperaturen på andra sidan väggen.. Det är kallt men sjuuukt fint ute prick nu varenda träd ute är helt täckt med ett gnistrande is/snölager ända ut till barret! Har skickat mamma ut o fota hoppas hon gör det hon är bäst på sånt. 
Härom dagen snokade jag runt på lite bloggar o sånt o hamnade tillslut på www.minoutfit.se så jag ville också lägga in ett par bilder där bara för skojs skull liksom :P sen checkade jag runt idag o såg att min bild hade hamnat på  "Dagens mest populära outfits" från ingenstans :P lite coolt endå erkänn? 


Min sida:
http://www.minoutfit.se/profile.php
Rösta gärna när ni endå är igång;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0