Eskilstuna

Hohoo!
Jag har passat på o vara i Sthlm hos älsk nu när jag har haft "lov" från komvux, som börjar imorgon.. 08.30.. Ohumana tider, speciellt för mig som minst sagt avsides - Torshälla.
Jag har iaf haft det bra, det känns underligt på något vis att vara hemma igen men endå skönt såklart. Men det är bara en helt annan grej, Esklistuna till skillnad från Sthlm, fast det bara är någon timme bort.. Gillade inte alls mentaliteten i huvudstaden förut och hade aldrig ens kunnat tänka tanken att vara där en längre tid men efter att ha varit där ett tag så tänker jag faktiskt tvärtom. Har bara insett ytterligare hur inskränkt Eskilstuna verkligen är.. Kanske det är ett ställe man kan komma tillbaka till senare när man har lyckats för att chilla till max..  

Några bilder från jul/nyår följer :)





Fryser sönder vid julgranständningen, gillar blixten i min fejja också haha



Julklappar!:D



Nyår på ambassadör :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0