Den 24 januari 2010



Nyduschad och känner mig fräch o i form för att göra allt annat än vad jag borde haha dvs. plugga inför matteprovet imorgon. De  blir ''korvstopning'' till max nu. Nu har Älsk iaf åkt iväg, kl 13.00 för att vara exakt, har gått o varit nervös halva dagen, som om det vore jag som skulle åka haha inbillningssjuk :P Okej jag kanske är liiite  avundsjuk då, bara på känslan att vara på planet o påväg bort från Sverige.. Känslan att man är någon annanstans.. Och vädret såklart, sola.. Och maten.. Och handla billigt..

TheHemma-Outfit|                                                 



                                                                                                                 Måste klippa mig snart seriöst, hår överallt!




Kommentarer
Postat av: Linn

Sv: Tjabba! Jag brukar köpa mina skor från Skotrend, Brandos, eller från olika små sidor från USA. De har väldigt billiga skor! Brukar googla :)

2010-01-24 @ 22:42:06
URL: http://linnlicious.blogg.se/
Postat av: Frida M

Sjukt fint hår! Klipp inte, önska att jag hade så långt o fint hår :)

2010-01-26 @ 13:41:10
URL: http://lovelymi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0