Nå?


Ändrade bilden i headern o lite annat på bloggen idag, vad tycker ni? Trots min ovetenskap av hemsidor så tycker jag att jag gör lite progress iaf! ..Är lite lat också så det kan ju ha an aning med det att göra :P

Nej nu ska jag fixa i ordning lite papper till imorgon, ska träffa en studievägledare o prata lite om högskolor. Ska ju nämligen söka nu till våren så det börjar dra ihop sig :) Högskolan har alltid kännts som så långt borta just för att det faktiskt är högkolan, och fortfarande så känns det lika långt borta fastän jag nästan är där! Fattar trögt eller nåt :P Det är bara en sån himla stor grej, det hör man ju bara på namnen Högskola, Universitet, Collage, Master, Examen.. ojojoj..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0