Caught off guard by:



Hade precis kommit fram till skolan imorse o så ringde det dolt nummer från mobilen och tvekade att svara (som alltid när det är dolt, ni vet hur det är) Men det var ju tur att jag valde att svara den här gången då det var manpower som ringde o ville ha en intervju med mig idag kl 14.45, lite spontant sådär :P Jag som vanligtvis inte brukar gilla när något händer så impulsivt ser det faktiskt som en bra sak för nu hinner jag knappast bli stressad haha o inte har jag någon jobboutfit på mig direkt heller.. Men som sagt det kanske är för det bästa vem vet, eller jag vet snart, ska iväg nu o ta reda på det! :)

 Lycka till - Tack! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0