Vända på dygnet?


Det var inte lätt att gå upp kl 07.00 imorse utan att faktiskt ha en speciell tid att passa utan "bara för att gå upp", jag ska nämligen upp kl 04.30 imorgon för att jobba ett par timmar på centralstationen.
 "bra!" tänkte jag "då är jag uppe i tid o  har hela dagen framför mig till att plugga!" Optimist som vanligt! Hur pigg tror jag att jag kommer vara efter att ha gått upp mitt i natten liksom hahah.

Lucia-firandet på skansen var förövrigt mysigt (och kallt som fan) och nu är härmed också julgranen klädd :D
Bildbevis ankommer inom kort.

 
vs.
Glad vs inte så glad när jag trodde att Iphonen hade hakat upp sig när jag skulle ta kort haha


Kommentarer
Postat av: mamsen

AAAh, så fin du är när du ler! Jätte söt! Gullig bildserie! <3<3<3

2010-12-16 @ 23:13:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0